خدمات نرم افزاری

نرم افزار حسابداری

خدمات نرم افزاری

برای انتخاب نرم افزار و سیستم حسابداری مناسب باید معیار های مختلفی را بررسی نمایید .

باتوجه به تنوع زیاد نرم افزار های حسابداری انتخاب یک نرم افزار مالی مناسب و کارامد اهمیت زیادی داشته چرا که تغییر و تعویض سیستم حسابداری می تواند بسیار پر هزینه و زمان بر و در اغلب موارد غیر ممکن باشد .

معیار های انتخاب یک نرم افزار مالی و حسابداری مناسب بستگی به نوع شرکت ، نوع فعالیت ، حجم فعالیت ، تعداد کاربران ، تعداد محصولات و خدمات ، مهارت کاربران ، پیشتیبانی نرم افزار ، کاربری آسان نرم افزار ، تجربه و سابقه نرم افزار ، مخاطبین نرم افزار در بازار کسب و کار ، مخاطبین نرم افزار در شرکتهای مختلف ، وضعیت گزارش دهی ، نحوه کدینگ حسابداری ، بررسی رعایت اصول حسابداری و مالی ، نحوه پشتیبان گیری نرم افزار حسابداری و همچنین بررسی مورد تایید سازمان امور مالیاتی بودن نرم افزار حسابداری و … دارد .

علاوه بر نرم افزار حسابداری و مالی ، نکته قابل توجه در سیستم های اطلاعاتی استفاده از سیستم سخت افزاری مناسب نیز می باشد .

 

گروه پیشداد با استفاده از تجربیات خود در این زمینه به راحتی می تواند شما را در انتخاب یک نرم افزار مالی و حسابداری مناسب به صورت کاملا رایگان راهنمایی نموده همچنین جهت استقرار و بارگزاری اطلاعات مالی و حسابداری همراه شما عزیزان باشد .

برخی از خدمات قابل ارائه در خصوص موارد فوق به شرح ذیل می باشد :

 

  1. معرفی نرم افزارهای مالی با توجه به نوع فعالیت و نیاز اشخاص حقوقی و حقیقی

  2. فروش نرم افزارهای مالی و حسابداری

  3. نصب و راه اندازی نرم افزار های مالی و حسابداری

  4. آموزش نرم افزارهای مالی و حقوق و دستمزد

  5. معرفی ، نصب و استقرار سیستم های حضور و غیاب پرسنل

  6. معرفی ، نصب و استقرار سیستم های حقوق و دستمزد پرسنل

  7. معرفی سیستم مدیریت منابع انسانی و کارگزینی

  8. معرفی سیستم های مدیریت مشتریان – CRM

  9. طراحی گزارشات مالی

  10. طراحی کدینگ حسابها

  11. عیب یابی و رفع ایرادات سیستم های مالی و حسابداری ( سخت افزاری و نرم افزاری )

  12. بازیابی (ریکاوری) اطلاعات مالی از دست رفته

  13. پشتیبانی فنی و نرم افزاری سیستم های مالی

  14. راه اندازی سیستم تهیه نسخه پشتیبان (بکاپ) از اطلاعات مالی

    ***

همزمان با تأسیس شرکت ، مدیران مؤظفند دفاتر حسابداری شرکت ( دفاتر روزنامه و کل ) تهیه و نزد اداره ثبت شرکتها پلمپ (ماده ۱۱ و ۱۲ قانون تجارت ) نمایند تا کلیه عملیات مالی شرکت در آنها ثبت شود. دفاتر حسابداری هر سال باید قبل از آغاز سال مربوطه تهیه و پلمپ شود در صورت عدم تهیه ، پلمپ و نگهداری دفاتر حسابداری ، ممیز مالیاتی معمولاً مالیات شرکت را بطور علی الرأس تعیین می نماید .

پلمپ دفاتر قانونی جز اولین و مهم ترین قدم جهت انجام امور حسابداری ، مالیاتی و قانونی می باشد .

 

هر مدیرعامل یا صاحبان بنگاه های اقتصادی به خصوص مدیران شرکت های نوپا و تازه تاسیس جهت جلوگیری از زیان و جرائم مالیاتی استارت آپ خود باید دارای حداقل اطلاعاتی در زمینه مالی مالیاتی و حسابداری باشند که نکات زیر برای این افراد بسیار مهم است :

نحوه و زمان پلمپ دفاتر قانونی ( روزنامه و کل )

نحوه و زمان تشکیل و تکمیل پرونده مالیاتی شرکت

نحوه نگهداری دفاتر حسابداری

نحوه ارائه گزارش معاملات فصلی و اظهارنامه های ارزش افزوده

نحوه تهیه و تسلیم اظهارنامه مالیاتی سالیانه

نحوه دریافت مفاصای مالیاتی و بیمه ای شرکتها و افراد

به طور کلی اقدامات قانونی و تکالیف مالیاتی شرکت ها باید در زمان تعیین شده در قانون و بخشنامه ها و دستورالعمل های مالیاتی  صورت گیرد و عدم رعایت زمانبندی می تواند باعث ایجاد خسارت و جرائم مالیاتی سنگینی شود .

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

 

اطلاعات تکمیلی در کانال تلگرام :    https://t.me/pishdadacc_channel         برای ورود کلیک کنید

 

پس از چاپ آگهی تأسیس شرکت در روزنامه رسمی کشور, وزارت امور اقتصادی و دارایی آگهی ثبت شرکت را شناسایی و اقدام به افتتاح پرونده مالیاتی برای شرکت می نماید. مدیران شرکت مؤظفند پرونده مالیاتی مذکور را تکمیل نمایند .

به موجب قوانین هر شرکت تا ۲ ماه پس از تاسیس مکلف به تشکیل پرونده دارایی و پرداخت حق التمبر مالیات سرمایه می باشد ، شرکتی که پرونده مالیاتی نداشته باشد نمی تواند کد اقتصادی اخذ نماید و شرکت بدون کد اقتصادی نمی تواند فعالیت داشته باشد همچنین شرکتی که فاقد پرونده مالیاتی باشد در پایان سال مالی نمی تواند اظهارنامه مالیاتی فعالیت شرکت را به اداره مالیات تسلیم نماید ، آخر اینکه چنانچه شرکت برای تشکیل پرونده مالیاتی در زمان مقرر اقدام نکند به موجب قانون مالیات های مستقیم  مرتکب جرم شده است.

طبق قوانین و آیین نامه های اخیر کلیه شرکت ها ملزم به ارسال اطلاعات معاملات خود در سامانه گزارش معاملات فصلی (ماده ۱۶۹) و همچنین تسلیم اظهارنامه ارزش افزوده و پرداخت ارزش افزوده به صورت هر سه ماه (هرفصل) می باشند . که این گزارشات و اظهارنامه ها دارای نکاتی و ضوابطی می باشند که لازم است مدیران شرکتها جهت جلوگیری از جرائم سنگین ماده ۱۶۹ مکرر ق.م.م و همچنین جرائم مربوط به قانون مالیات بر ارزش افزوده با این ضوابط و بخشنامه ها آشنایی داشته و آنها را در شرکت خود اجرا نمایند .

بروشور ما

مناسب ترین نرم افزار حسابداری برای کسب و کار خود را از ما بخواهید ...