خدمات آموزشی

آموزش حسابداری پیشداد

خدمات آموزشی

با در نظر گرفتن نیاز بازار کار به نیروی انسانی شرکت پیشداد با بهره گیری از کارشناسان مجرب خود اقدام به آموزش علاقه مندان به رشته حسابداری و حسابرسی ارائه دهنده خدمات ذیل می باشد :

 

 

  1. آموزش نرم افزار های حسابداری و مالی

  2. آموزش قوانین مالیاتی

  3. آموزش قوانین تامین اجتماعی

  4. آموزش نرم افزارهای مرتبط با حسابداری ( بیمه مالیات و … )

  5. آموزش تحریر دفاتر قانونی

  6. آموزش حسابداری فروش و انبار

  7. آماده سازی نیروی کار جهت ورود به بازار کار

  8. آموزش اکسل و سایر نرم افزار های مجموعه آفیس

 

 

 

 

 

 

***

فرآیند ثبت نام شماره اقتصادی، شامل دو مرحله ی پیش ثبت نام و ثبت نام می باشد. برای شروع، ابتدا باید وارد سامانه ی پیش ثبت نام شماره اقتصادی شده و اطلاعات خود را تکمیل نمایید. پس از تکمیل و تایید اطلاعات توسط شما و دریافت یک کد ده رقمی رهیگیری، سازمان امورمالیاتی کشور، اطلاعات ثبتی شما را راستی آزمایی می نماید.

برای مودیانی که همه اطلاعاتشان از سمت سازمان تایید گردد، جهت انجام مرحله ی دوم ثبت نام، نام کاربری و کلمه ی عبور صادر گردیده و از طریق پیامکی به شماره همراه تایید شده آنها ارسال میگردد.

در نهایت پس از ورود به سامانه ثبت نام و تکمیل اطلاعات درخواستی و تایید آنها از سمت سازمان شما به وضعیت نهایی ۴۵ رسیده و می توانید از امکانات الکترونیک سازمان استفاده نمایید.

در مشارکت های مدنی اعم از قهری یا اختیاری، تکمیل فرم پیش ثبت نام توسـط یکی از شرکاء کفایت نموده و ضرورتی به ثبت نام تمام شرکاء به صورت مجزا نمی باشد. بدیهی است اطلاعات سایر شرکاء در فرآیند ثبت نام اخذ خواهد شد.

کد رهگیری ثبت نام (و پیش ثبت نام) یک شماره عددی ده رقمی می باشد که در مرحله پیش ثبت نام و پس از اولین تایید اطلاعات به شما ارائه خواهد شد. این کد تا انتهای فرایند ثبت نام ثابت بوده و تغییر نمی نماید.

لازم است این کد را در جای امنی نگهداری بنمایید. ورود به پیش ثبت نام و هم چنین ورودی برخی از سامانه های مالیاتی کد رهگیری شما خواهد بود.

هر مدیرعامل یا صاحبان بنگاه های اقتصادی به خصوص مدیران شرکت های نوپا و تازه تاسیس جهت جلوگیری از زیان و جرائم مالیاتی استارت آپ خود باید دارای حداقل اطلاعاتی در زمینه مالی مالیاتی و حسابداری باشند که نکات زیر برای این افراد بسیار مهم است :

نحوه و زمان پلمپ دفاتر قانونی ( روزنامه و کل )

نحوه و زمان تشکیل و تکمیل پرونده مالیاتی شرکت

نحوه نگهداری دفاتر حسابداری

نحوه ارائه گزارش معاملات فصلی و اظهارنامه های ارزش افزوده

نحوه تهیه و تسلیم اظهارنامه مالیاتی سالیانه

نحوه دریافت مفاصای مالیاتی و بیمه ای شرکتها و افراد

به طور کلی اقدامات قانونی و تکالیف مالیاتی شرکت ها باید در زمان تعیین شده در قانون و بخشنامه ها و دستورالعمل های مالیاتی  صورت گیرد و عدم رعایت زمانبندی می تواند باعث ایجاد خسارت و جرائم مالیاتی سنگینی شود .

برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

 

اطلاعات تکمیلی در کانال تلگرام :    https://t.me/pishdadacc_channel         برای ورود کلیک کنید

 

توصیه می شود کلمه ی عبور خود را پس از تغییر، در جای امنی یادداشت نمایید تا آن را فراموش نکنید. اما چنانچه به هر دلیل کلمه عبور را فراموش نموده اید می توانید با مدارک هویتی به اداره مالیاتی خود مراجعه نمایید و درخواست ریست اطلاعات کاربری بدهید.

البته راه ساده تر استفاده از ابزار فراموشی کلمه عبور که در سایت قرار داده شده است می باشد. در این صورت اطلاعات کاربری به شماره همراه شما ارسال خواهد شد.

در مرحله ی ثبت نام امکان تغییر نام واحد صنفی برای شما وجود ندارد، برای تغییر نام واحد صنفی خود باید به واحد کد اقتصادی حوزه ی مالیاتی خود مراجعه نمایید و درخواست کتبی خود را به همکاران ما تحویل دهید.

چنانچه شماره موبایل خود را در سامانه شماره اقتصادی تایید کرده باشید در مرحله ثبت نام می توانید از طریق ابزار فراموشی کلمه عبور آن را دریافت نمایید. در مرحله پیش ثبت نام نیز می توانید با قرار دادن قبض تلفن مرتبط با کدپستی و یا تاییدیه پستی اطلاعات کاربری را با پیامک دریافت نمایید.

برای ورود به سامانه ی پیش ثبت نام شماره اقتصادی، ابتدا وارد سامانه ی عملیات الکترونیکی مودیان مالیاتی به آدرس tax.gov.ir شوید. در قسمت سامانه های عملیات الکترونیکی مالیاتی، روی ثبت نام الکترونیکی (شماره اقتصادی) کلیک نمایید.

با کلیک روی لینک ورود به سامانه شماره و یا شناسه ملی شما خواسته خواهد شد. پس از ورود شماره/شناسه کلی پرونده های الکترونیک شما و همچنین پرونده هایی که شما بخشی از شرکاء آن می باشید و همچنین لیست پرونده های ناقص و کلید ثبت نام جدید نمایش داده خواهد شد. برای ورود و ویرایش هر رکورد روی کلید ویژه آن کلیک نمایید.

برای بررسی این موضوع کافیست از کلید ورود به سامانه ثبت نام استفاده نمایید. این ابزار کد ملی شما را در کل بانک اطلاعاتی جستجو نموده و چنانچه شما به عنوان مودی اصلی و یا شریک و یا عضوی از شرکت ثبت شده باشید به شما اطلاع خواهد داد.

لازم به ذکر است اگر به هر دلیل کد ملی شما برای ثبت نامی غیر مجازی درج شده است و می بایست با مدارک هویتی به اداره مالیاتی مراجعه نمایید.

اطلاعاتی که شما در سامانه ثبت نام ثبت کرده اید به حوزه مالیاتی شما ارسال شده و با پرونده فیزیکی شما مقایسه می شود. این پروسه ممکن است زمانبر باشد. لذا چنانچه باید هرچه زودتر گواهی ارزش افزوده دریافت نمایید باید حضورا به اداره مالیاتی خود رفته و اعتبارسنجی پرونده خود را پیگیر شوید.

پیشنهاد: پیگیری امور مالیاتی خود را به روزهای پایان مواعد قانونی واگذار نکرده و هرچه زود تر پیگیر امور خود شوید.